1.Konsultacje społeczne
1.1 Przedmiot opracowania
Przedmiotem konsultacji społecznych są plany sytuacyjne drogowe dla projektu pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 689 na odcinku Bielsk Podlaski – Hajnówka.”
1.2 Inwestor
WOJEWÓDZTWO PODLASKIE – Marszałek Województwa Podlaskiego
reprezentowany przez
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Elewatorska 6
15-620 Białystok
1.3 Jednostka projektowa
Value Engineering Sp. z o.o.
Aleja Krakowska 22A
02-284 Warszawa
1.4 Cele inwestycji
Inwestycja wpisuje się w cele, kierunki działań i priorytety określone w strategicznych dokumentach rozwojowych przyjętych na szczeblu rządowym, regionalnym i lokalnym, a w szczególności zgodna jest z:
- Regionalnym Planem Transportowym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 stanowiącym Załącznik Nr 1 do uchwały Nr 316/4650/2018 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 4 września 2018r
- Celem inwestycji jest:
- Stworzenie bezpiecznych odcinków drogi wojewódzkiej zapewniających wysoki komfort ruchu drogowego
- Wybudowanie odcinków drogi wojewódzkiej o parametrach zgodnych z obowiązującymi warunkami technicznymi
1.5 Projektowane rozwiązania
1. Gmina miasto Bielsk Podlaski, powiat bielski województwo podlaskie
- Trasa główna o szer. 7,0 m, dł. ok. 1,286 km, odwadniana na terenie zabudowanym kanalizacją deszczową, poza terem zabudowanym rowami drogowymi
- Zatoki autobusowe o nawierzchnia z kostki kamiennej w ilości wg rozpoznania potrzeb
- Chodniki z kostki betonowej na terenie zabudowanym prowadzone po jednej lub dwóch stronach drogi wg rozpoznania potrzeb
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej
2. Gmina Bieska Podlaski , powiat bielski województwo podlaskie
- Trasa główna o szer. 7,0 m, dł. ok. 7,605 km, odwadniana rowami drogowymi
- Zatoki autobusowe o nawierzchnia z kostki kamiennej w ilości wg rozpoznania potrzeb
- Chodniki z kostki betonowej na terenie zabudowanym prowadzone po jednej lub dwóch stronach drogi wg rozpoznania potrzeb
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej
3. Gmina Orla, powiat bielski, województwo podlaskie
- Trasa główna o szer. 7,0 m, dł. ok. 3,970 km, odwadniana rowami drogowymi
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej
4. Gmina Czyże, powiat hajnowski, województwo podlaskie
- Trasa główna o szer. 7,0 m, dł. ok. 4,458 km, odwadniana na terenie zabudowanym kanalizacją deszczową, poza terem zabudowanym rowami drogowymi
- Zatoki autobusowe o nawierzchnia z kostki kamiennej w ilości wg rozpoznania potrzeb
- Chodniki z kostki betonowej na terenie zabudowanym prowadzone po jednej lub dwóch stronach drogi wg rozpoznania potrzeb
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej
5. Gmina Hajnówka, powiat hajnowski, województwo podlaskie
- Trasa główna o szer. 7,0 m, dł. ok. 6,174 km, odwadniana rowami drogowymi
- Zatoki autobusowe o nawierzchnia z kostki kamiennej w ilości wg rozpoznania potrzeb
- Chodniki z kostki betonowej po jednej lub dwóch stronach drogi wg rozpoznania potrzeb
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej
6. Gmina miasto Hajnówka, powiat hajnowski, województwo podlaskie
- Trasa główna: szer. 7,0 m, dł. ok. 0,960 km, odwadniana rowami drogowymi
- Zatoki autobusowe o nawierzchnia z kostki kamiennej w ilości wg rozpoznania potrzeb
- Chodniki z kostki betonowej po jednej lub dwóch stronach drogi wg rozpoznania potrzeb
- Zjazdy o nawierzchni bitumicznej
Spis rysunków (kliknij tutaj, aby przejść do planów, bądź wejdź w zakładkę “Materiały”)
1-01 Plan orientacyjny
2-00 Plan Sytuacyjny – Legenda
2-01 Plan Sytuacyjny – od km 0+023 do km 0+980
2-02 Plan Sytuacyjny – od km 0+900 do km 1+940
2-03 Plan Sytuacyjny – od km 1+880 do km 2+920
2-04 Plan Sytuacyjny – od km 2+880 do km 4+120
2-05 Plan Sytuacyjny – od km 4+060 do km 5+340
2-06 Plan Sytuacyjny – od km 5+180 do km 6+380
2-07 Plan Sytuacyjny – od km 6+300 do km 7+560
2-08 Plan Sytuacyjny – od km 7+400 do km 8+680
2-09 Plan Sytuacyjny – od km 8+420 do km 9+680
2-10 Plan Sytuacyjny – od km 9+540 do km 10+800
2-11 Plan Sytuacyjny – od km 10+640 do km 12+100
2-12 Plan Sytuacyjny – od km 11+880 do km 13+140
2-13 Plan Sytuacyjny – od km 13+080 do km 14+320
2-14 Plan Sytuacyjny – od km 14+260 do km 15+520
2-15 Plan Sytuacyjny – od km 15+380 do km 16+620
2-16 Plan Sytuacyjny – od km 16+540 do km 17+780
2-17 Plan Sytuacyjny – od km 17+700 do km 18+960
2-18 Plan Sytuacyjny – od km 18+880 do km 20+140
2-19 Plan Sytuacyjny – od km 20+060 do km 21+300
2-20 Plan Sytuacyjny – od km 21+220 do km 22+480
2-21 Plan Sytuacyjny – od km 22+400 do km 23+640
2-22 Plan Sytuacyjny – od km 23+560 do km 24+516